Časté dotazy

Náš přijímací pohovor je neformální. V praxi to znamená, že důraz klademe na přátelskou atmosféru a uvolněné prostředí. Jde nám o to, aby se kandidát necítil jako před zkouškou na škole, ale přišel na pohovor bez obav a zbytečného stresu. Z praxe víme, že v tomto duchu vedený rozhovor nám o zájemci řekne více, než strohé testování a složité zkoušení z případných dovedností. Samozřejmě, že pokud na příslušnou pozici požadujeme například znalost anglického jazyka, její skutečnou úroveň si ověříme. Ale jde to i přirozeným způsobem a bez stresu.

I tady dáváme přednost neformálnímu rozhovoru s kandidátem. Zajímá nás, jaké jsou Vaše představy o práci, jaké máte pracovní zkušenosti, čemu se věnujete nebo byste se chtěli věnovat. Ukážeme vám naši výrobu s odborným výkladem zkušených mistrů a pokusíme se pro vás najít práci, která vás bude bavit.

Zaměstnanci na kancelářských pozicích mají pružnou pracovní dobu. Zaměstnanci ve výrobě pracují na jednu směnu, dvě směny (ranní a odpolední) a nepřetržitý pracovní režim (krátký a dlouhý pracovní týden).

Od roku 2016 používáme na celofiremní bázi SAP, pro lidské zdroje máme implementovaný „all in one“ systém OK BASE. Pro zaměstnance je samozřejmostí online náhled na dovolenou, docházku, stravovací systém, hodnocení výkonosti, pracovní náplň a mnohé další funkce. Rovněž máme zavedený systém centrální distribuce aktuálních zpráv a informací se SMS avízem do mobilního telefonu.

Samozřejmě. V pracovní dny je k dispozici oběd v našich jídelnách, který si vyberete ze čtyřchodového menu. Po celou dobu jsou rovněž k dispozici automaty s chlazenými jídly, určeny k jednoduchému ohřevu v mikrovlnné troubě, které mají všichni naši zaměstnanci k dispozici. Samozřejmostí jsou další automaty s kávou, bagetami a další nabídkou.

Ano, v současné době máme dvě hlavní výukové společnosti s několika prověřenými lektory pro výuku anglického jazyka. Výuka je organizována především pro zaměstnance, kteří angličtinu přímo potřebují ke své práci, a to v úrovních od mírně pokročilých až po zkušené mluvčí.

Přístup k informacím a dialog mezi všemi úrovněmi napříč firmou považujeme za naprosto zásadní pro náš úspěch. Základním principem je tzv. „Princip otevřených dveří“, jehož hlavním smyslem je umožnit položit relevantní dotaz libovolnému vedoucímu pracovníkovi ve společnosti. Každý takto oslovený vedoucí pracovník má potom povinnost na dotaz odpovědět. Mimo to pravidelně organizujeme porady pracovníků, na kterých je vždy přítomen ředitel, nebo vybraný zástupce managemetu. Existují také postupy pro zadání systémových dotazů a svou velkou roli hraje i pravidelný pohovor s přímým nadřízeným v rámci měsíčního, nebo ročního hodnocení. Vedení firmy rovněž provozuje informační systém OK Base, kde uveřejňuje všechny relevantní zprávy a rozhodnutí v on-line režimu.

Zaměstnanci na kancelářských pozicích mají pružnou pracovní dobu. Zaměstnanci ve výrobě pracují  nejčastěji na dvě rovnoměrné směny (ranní a odpolední), nebo v nepřetržitém pracovním režimu (krátký a dlouhý pracovní týden).

Jsme hrdí na skutečnost, že máme dlouhodobě velmi nízké procento fluktuace zaměstnanců a patříme v tomto ohledu k těm nejlepším zaměstnavatelům. Naše pracovní týmy jsou stabilní, průměrná délka zaměstnání se u klíčových pozic pohybuje nad 15 let. Jak již bylo řečeno, zaměstnanci jsou základním kamenem našeho úspěchu a jako firma děláme vše pro to, aby naše jedinečná firemní kultura zůstala zachována.

Městečko Štíty leží na pomezí Olomouckého a Pardubického kraje. Správní hranice obou krajů probíhá v podstatě na dohled od naší firmy.

Dostanete se k nám pohodlně po hlavních trasách z regionů Zábřehu, Šumperka, Lanškrouna, Králík i z Jablonného nad Orlicí a okolí. Dobře funguje také veřejná autobusová doprava a autobusová zastávka je přímo před recepcí naší firmy, případně na nedalekém náměstí.

Zábřeh na Moravě

19km / 21minut

Lanškroun

17km / 18 minut

Králíky

15,5km / 16minut

Šumperk

19km / 24minut

Jablonné nad Orlicí

18,5km / 20minut

Máte nějaké další otázky?

Nebojte se nás kontaktovat, rádi na Vaše otázky odpovíme.